Veel gestelde vragen over payroll
Veel gestelde vragen door werkgevers
Op deze pagina geven wij een overzicht van de veel gestelde vragen over onze dienstverlening, maar ook over payroll in het algemeen. We leggen uit wat payrolling inhoudt en gaan dieper in op diverse facetten van payroll dienstverlening. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met één van onze backoffice specialisten. Zij helpen u graag.
- Hoe kan payroll werkgeverschap makkelijker maken?
- Hoe werkt payroll als mijn medewerker ziek is?
- Hoe weet ik dat jullie aan de betalingsverplichting van de Belastingdienst voldoen?
- Hoe kan ik een medewerker aanmelden voor payroll?
- Krijgt een payrollbedrijf ook loonkostensubsidie?
- Welke arbeidsvoorwaarden heeft mijn payroll medewerker?
- Waarom payroll als ik prettig samenwerk met een uitzendbureau?
- Voor welke branche en onderneming is payroll geschikt?
- Gaat contractverlenging van een medewerker automatisch?
- Welke cao is van toepassing op onze medewerkers?
- Mag ik nettoloon afspraken maken met mijn werknemers?
- Kan Payrollplaats de loonadministratie van mijn eigen personeel verzorgen?
- Waarom kies ik voor Payrollplaats?
Bent u werknemer bij ons en wilt u weten wat onze dienstverlening inhoudt?
Neem dan eens contact met ons op of vul ons contactformulier in op onze contactpagina.
Contact opnemen