Payrollplaats

Verkoop toegangskaarten 2e editie Noordelijk Uitzendbureau Event gestart

Verkoop toegangskaarten 2e editie Noordelijk Uitzendbureau Event gestart

De sprekers en de workshops zijn bekend, de locatie is besproken en de sponsoren zijn vastgelegd. Payrollplaats is klaar voor 2e Noordelijk Uitzendbureau Event op 10 oktober in Groningen.

 

Precies 100 dagen voor het Event zijn de toegangskaarten in de ‘verkoop’ gegaan, zowel de gratis toegangskaarten voor het hoofdevent als de betaalde toegangskaarten voor de ARTRA training inclusief de entree voor het hoofdevent.

Op het Noordelijk Uitzendbureau Event komen noordelijke uitzendondernemers samen om van elkaar te leren en elkaar te inspireren. Op dit Event krijg je nieuwe kennis en inzichten over uitzenden en detacheren en hoor je van ondernemers hoe zij het verschil maken met hun bedrijf.

 

Programma

De dag begint met een training verzorgt door ARTRA over het (online) presenteren van je vacatures. Hoe val jij op, hoe schrijf je een goede vacaturetekst en hoe zet je diverse media in zijn vragen die beantwoord worden.

Voorafgaand aan het hoofdevent is er een informatiemarkt waar sponsoren hun producten, die vaak specifiek voor de uitzendbranche gemaakt zijn, presenteren.

Tijdens het hoofdevent gaan 2 uitzendondernemers met elkaar in gesprek over hun successen en failures. Tevens zijn er 3 workshops te volgen over financiële fitheid van uitzendkrachten, het binden van de nieuwe generatie uitzendkrachten en de ABU praat ons bij over de Wet Arbeidsmarkt in Balans en andere arbeidsrechtelijke ontwikkelingen. Al met al een gebalanceerd programma voor de uitzendondernemer waar we erg blij mee zijn als één van de initiatiefnemers van het Noordelijk Uitzendbureau Event.

 

Toegangskaarten

Ben jij erbij? Via deze LINK bestel jij in slechts drie muisklikken je gratis of betaalde toegangskaarten besteld!

Twijfel jij nog? Bekijk dan de aftermovie van vorig jaar.

Wil je meer informatie over onze payroll dienstverlening? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.