Salarisadministratie vast personeel
Het verwerken van een salarisadministratie is voor veel bedrijven een tijdrovende bezigheid. Salarisadministratie is nauwkeurig werk, waarin fouten vervelende consequenties voor u of uw medewerkers kunnen hebben. Omdat bij de salarisverwerking kennis van arbeidsrecht, cao’s en loonadministratie belangrijk is en hierin regelmatig zaken veranderen, is het logisch dat u uw salarisadministratie liever aan onze partner salarisadministratiekantoren uitbesteedt.
Complete uitbesteding salarisadministratie
- Slechts € 10,00 per salarisstrook
- Geen opstart- of overnamekosten
- Duidelijk gespecificeerde factuur
- Geen voorschotnota, betaal achteraf
Diensten
Hieronder staat een overzicht van de standaarddiensten. De output van maandelijkse mutaties ontvangt u als een PDF-bestand per mail.
Maandelijks:
- Loonstrook
- Betaallijst (eventueel Clieop-bestand)
- Loonjournaalpost per maand/kwartaal (evt. inclusief inleesbestand voor boekhoudprogramma)
- Loonaangifte voor de belastingdienst
- Indien nodig, de aangifte naar het pensioenfonds
Jaarlijks:
- Jaaropgave werknemers
- Loonjournaalpost cumulatief
- Verzamelloonstaat
- Overzicht betalingskenmerken aangifte loonheffingen
Extra mogelijke diensten:
- Arbeidsovereenkomst opstellen
- Aanvraag loonheffingnummer bij de belastingdienst
- Opstellen personeelsdossier
- Aanmelden bij het pensioenfonds
- Werkgeversverklaring
- Proforma netto-brutoloon berekening maken
- Advies met betrekking tot personeel en salarissen
Werkwijze salarisadministratie
- Loonverwerking
In overleg met u wordt vastgesteld, wanneer u de mutaties aanlevert en wanneer u van ons de gegevens terug mag verwachten. - Loonstroken
U ontvangt uw loonstroken per e-mail. - Journaalposten
Wij leveren de journaalposten maandelijks aan. U kunt dan, indien nodig, deze journaalposten eenvoudig doorsturen naar uw administratie- of accountantskantoor. - Betaalbestand
Bij iedere loonverwerking ontvangt u een betaalbestand. Dit Clieop-bestand is in te lezen in een telebanking programma. Dit bestand ontvangt u per mail. Ook een betaallijst behoort bij ons nog steeds tot de mogelijkheden. - Aangifte loonheffing
Sinds 1 januari 2006 dient u uw aangifte van loonheffing elektronisch aan te leveren bij de Belastingdienst. Na de ondertekening van een machtiging verzorgen wij dit graag voor u. - Dagelijkse gang van zaken
Zodra er mutaties zijn, zoals een nieuwe medewerker of loonwijziging, kunt u dit eenvoudig aan ons doorgeven per mail. Elke loonperiode ontvangt u een mail met de verloningslijsten.
Geïnteresseerd?
Uw salarisadministratie over laten nemen door de partner salarisadministratiekantoren van Payrollplaats is vrij eenvoudig. U levert uw bedrijfsgegevens en de gegevens van medewerkers aan bij een van onze partner salarisadministratiekantoren. Hiervoor hebben wij een eenvoudig formulier. Stapt u gedurende het loonjaar over dan creëren deze salarisadministratiekantoren aan de hand van de salarishistorie een schaduwadministratie, zodat niemand hinder ondervindt van de overgang binnen de salarisadministratie.
Partner salarisadministratiekantoren:
– Administratiekantoor Jemasiem
– Vensa Salarisadministratie
Denkt u aan payroll?
Bekijk dan onze voordelen en mogelijkheden als u uw medewerkers door ons laat verlonen.