Payrollplaats

Inschrijven op papier is verleden tijd

Payrollplaats

Het inschrijven van een nieuwe medewerker op een papieren inschrijfformulier is 10 jaar lang ons standaard werkproces geweest. Dat is nu verleden tijd! Een nieuwe medewerker inschrijven op de payroll bij ons, is nu nog gemakkelijker geworden.

 

Digitalisering

Payrollplaats streeft naar gemak voor onze klanten én een paperless office. Het steeds verder digitaliseren van onze dienstverlening is goed voor het milieu, goed voor onze klanten (zowel flexwerkers als bedrijven) en goed voor onze kosten. Vanuit onze online portal kunnen onze klanten vanaf heden nieuwe medewerkers aanmelden. Hiermee is door Payrollplaats een nieuwe stap gemaakt in het versimpelen van onze payrolldienstverlening.

 

Online inschrijven

Als klant heeft u in onze portal een overzicht van uw medewerkers. Onderaan die pagina heeft u de mogelijkheid om uw nieuwe medewerker zelf in te schrijven of hem / haar uit te nodigen. Wij adviseren u optie 2.

De medewerker schrijft zichzelf in en u krijgt een mail met een bevestiging. U mailt de ontvangen mail over de medewerker met het kopie ID (voor- en achterkant) naar ons en u bent klaar met het inschrijven. Payrollplaats koppelt de medewerker aan uw bedrijf en stuurt hem / haar een arbeidsovereenkomst en u een bevestiging van de opdracht. De verloning kan starten. Nog makkelijker kunnen we het bijna niet maken.

 

Contact

Wilt u ook gemakkelijker uw nieuwe medewerkers inschrijven? Neem dan contact op met ons op 050 – 210 10 08 of via het contactformulier. Bent u nog geen klant van ons en wilt u ook gemakkelijker payrollen? Vraag dan een offerte aan en wij nemen contact met u op.