Payrollplaats

Payroll logistiek en groothandel

Payroll service voor logistiek en groothandel

Payroll logistiek en groothandel

De handel kent vele kanalen. Wanneer de eindconsument nog niet in zicht is spreken we van groothandel. Kenmerkend voor de groothandel is de functie van intermediair in de goederenstroom. Aan de ene kant staat de leverancier die zo goed mogelijk wil verkopen, aan de andere kant staat de afnemer die zo goed mogelijk wil inkopen. Een groothandel verkoopt producten in grote aantallen, vaak aan de detailhandel.

https://www.payrollplaats.nl/wp-content/uploads/2023/10/logistiek_payroll-800x496.webp

Hoe werkt Payroll?

U meldt uw medewerker aan

Het aanmelden van uw medewerker is zeer eenvoudig. Via onze home-pagina kunt u een medewerker binnen 5 minuten aanmelden. Na ontvangst van alle gegevens stellen wij de arbeidsovereenkomst op en kan de verloning starten.

1
Uw medewerker maakt uren

Uw medewerker gaat bij u aan het werk. U bepaald welke werkzaamheden hij of zij mag uitvoeren.

2
Uw medewerker of uzelf vult de uren in

Als de werkweek voorbij is declareert uw medewerker de gewerkte uren via ons online urensysteem. U kunt kiezen of uzelf of uw medewerker de uren aan ons doorgeeft/accordeert. Na de inschrijving van uw medewerker ontvangen u en uw medewerker van ons de inloggegevens per mail.

3
Wij factureren de gemaakte uren

Zodra u de gedeclareerde uren goedkeurt, worden ze op woensdag door ons verwerkt. Iedere woensdag maken wij de facturen op en mailen die naar u.

4
U betaalt de factuur

U betaalt uw factuur binnen de afgesproken betaaltermijn. Mocht dit onverhoopt niet gebeuren, dan herinneren wij u aan de openstaande factuur.

5
Uw medewerker ontvangt de loonstrook

Wanneer de gewerkte uren door ons verwerkt zijn, versturen wij de loonstroken naar uw medewerkers. De loonstrook is ook terug te vinden op de persoonlijke pagina van uw medewerker in het online urensysteem.

6
Wij betalen uw medewerker uit

Wanneer de loonstrook verstuurd is, vindt ook de uitbetaling plaats. Uw medewerker kan per week of per periode uitbetaald worden.

7

Payroll voor medewerkers in de logistiek en groothandel

Heeft u een groothandel en/of verzorgt u de logistiek van een groothandel, maar kijkt u liever niet om naar arbeidsovereenkomsten, loonuitbetaling en de arbeidsrechtelijke risico’s, dan kunt u kiezen voor payrolling.

Waarom Payroll via Payrollplaats

Omdat Payrollplaats optreedt als juridisch werkgever voor uw personeel, heeft dit de volgende voordelen:

U zet uw personeel in zonder werkgeversrisico’s;

Payrollplaats draagt de arbeidsrechtelijke risico’s;

Payrollplaats zorgt voor arbeidsovereenkomsten, het tijdig uitbetalen van salarissen, vakantiedagen, vakantiegeld en het afdragen van de premies.

Payrollplaats

Payrollplaats heeft jarenlange ervaring op het gebied van payrolling.

Payrolling bespaart veel tijd en biedt u zekerheid. Hierdoor houdt u meer tijd over voor andere werkzaamheden. Bekijk alle voordelen van payroll.

Geïnteresseerd in payroll?

Voor meer informatie over onze payroll mogelijkheden voor logistiek en groothandel medewerkers kunt u contact met ons opnemen.

Offerte aanvragen

Gunstigste tarieven

Kies voor de beste payroll service tegen de scherpste prijs! Wij hanteren een All-Inn payroll tarief waarbij ziekte, vakantiedagen, vakantiegeld en de transitievergoeding niet apart worden gefactureerd.

Verder lezen over tarieven
Voordelen voor uw medewerkers

Uw medewerkers worden binnen zeven dagen uitbetaald, zijn automatisch verzekerd voor WW, ZW en WIA en bouwen vanaf dag 1 pensioen op. Ze bouwen een reservering op van 20 vakantiedagen per jaar als ze full-time werken, reserveren we 8% vakantiegeld en kunnen ze aanspraak maken op de transitievergoeding.

U heeft inzicht in uw kosten

Wij gebruiken een vaste omrekenfactor, waardoor u uw kosten altijd inzichtelijk hebt. U krijgt van ons geen facturen achteraf.

U loopt geen risico’s

Niet u, maar Payrollplaats is de juridische werkgever van uw medewerkers. Dankzij deze werkwijze heeft u vaak geen doorbetalingsplicht bij ziekte of arbeidsongeschiktheid door een arbeidsongeval.

U heeft minder administratie

Wij nemen uw personeelsadministratie over. Denkt u hierbij aan de verloning, het verstrekken van loonspecificaties, de betaling van loonpremies en werkgeverslasten en ziek- en herstelmeldingen. U hoeft hiervoor dus geen accountantskosten te maken.

Uren verwerken in ons online urensysteem

Zowel u als uw medewerker kan de gemaakte uren zelf invoeren in ons beveiligd online urensysteem. Zodra de ingevoerde uren door u zijn geaccordeerd, komen ze binnen in onze backoffice en gaan we ze verlonen en factureren.

Payrolling voor uw personeel doet u bij Payrollplaats

Personeel op de loonlijst van Payrollplaats is een goede manier van werkgeverschap voor uw medewerkers. Bel voor onze payroll services naar: 085 – 760 62 28 of vraag online een offerte aan.