informatie

Team Payrollplaats

Het team van Payrollplaats stelt zich aan u voor!

 

Hier willen wij u laten kennismaken met de personen waarmee u mailt of belt. We stellen ons in het kort voor en laten u ook weten wanneer wij aanwezig zijn op het werk.

  • adinka
    Adinka Antonides adinka@payrollplaats.nl

    Dienstverlening is waar ik voor sta. Ik word er blij van mensen verder te helpen, dit geldt voor zowel de medewerker als de klant. Sinds eind 2008 ben ik werkzaam bij Payrollplaats. Samen met Franck, mijn man, runnen wij het bedrijf. Samen ondernemen bevalt erg goed. Samen hebben we deze grote verantwoordelijkheid en gaan we de uitdaging aan.

    Naast mijn werk bij Payrollplaats en mijn gezin, ben ik kortgeleden afgestudeerd aan de Open Universiteit met als richting Arbeids- en Organisatiepsychologie. Deze kennis kan ik goed inzetten in mijn functie binnen Payrollplaats.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Nieuwe medewerker
    Gert Arends gert@payrollplaats.nl

    Ik ben verantwoordelijk voor het verder commercieel uitbouwen van Payrollplaats.

    Het leuke aan sales vind ik dat je een gezamenlijk belang hebt. Als koper en verkoper kijk je samen hoe je beiden aan een deal een goed gevoel kunt over houden. Dat is iedere keer weer mijn streven.

    Ik ben in Groningen komen wonen vanwege mijn studie Communicatie aan de Hanzehogeschool in Groningen. Dat beviel goed en ik ben er blijven wonen. Na mijn studie ben ik 10 jaar werkzaam geweest bij Randstad Uitzendbureau in diverse rollen en nu aanslag bij Payrollplaats.

    Een aantal woorden die mij kenmerken zijn: betrouwbaar, denken in kansen, hou het simpel en blijf samenwerken. In zaken doen draait het om vertrouwen en gunnen. Met deze twee begrippen bouw je een relatie. Dat is hoe ik in het verleden succesvol ben geweest en langdurige relaties heb opgebouwd. Dit willen we ook bij Payrollplaats: een langdurige relatie aangaan met u!

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Franck Antonides
    Franck Antonides franck@payrollplaats.nl

    “Eens een ondernemer, altijd een ondernemer.” Dit is zeker op mij van toepassing. Op 21-jarige leeftijd schreef ik mij in bij de Kamer van Koophandel en richtte ik tijdens mijn studie mijn eigen uitzendbureau op: Opti-flex Studenten Uitzendbureau. Inmiddels noemen we dit bedrijf geen Opti-flex meer, maar Uitzendplaats. Uitzendplaats.nl is een online uitzendbureau dat bedrijven helpt bij het (zelf) werven van personeel.

    Payrollplaats is vanuit het uitzendbureau ontstaan. Doordat onze klanten in 2006 steeds vaker aangaven zelf iemand te hebben geworven en vervolgens aan ons vroegen om deze medewerker door ons te laten verlonen (payrolling). Dit leek ons ook een goed idee, want hierdoor hadden én hebben we een veel lager tarief dan uitzendbureaus. Vanuit deze vraag naar payroll is in 2007 Payrollplaats ontstaan en groeien we ieder jaar rustig aan verder.

    Studie Franck Antonides: Personeel, Management & Organisatie aan de Hanzehogeschool in Groningen.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • nieuwe medewerker, yvonne
    Yvonne Winselaar yvonne@payrollplaats.nl

    Na 8 jaar werkzaam te zijn geweest bij Unique Uitzendbureau als administratief medewerkster, ben ik vanaf februari 2013 werkzaam bij Payrollplaats en voer ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit.

    Ik vind het leuk om ervoor te zorgen dat de administratie tot in de puntjes verzorgd is samen met Jolien en Sietske. Mensen omschrijven mij als vriendelijk, behulpzaam en dienstverlenend. Dat komt overeen met de cultuur bij Payrollplaats en ook in mijn opleiding die ik heb afgerond (Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs) is dat erg belangrijk.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • jolien
    Jolien Witsenburg jolien@payrollplaats.nl

    In 2014 kreeg ik de kans om een half jaar stage te mogen lopen bij Payrollplaats. Hierdoor kon ik mij ontwikkelen en ontdekken wat ik leuk vind. Na mijn stage heb ik een baan aangeboden gekregen ter versterking van het team en daar ben ik erg blij mee.

    Ik voer samen met Yvonne en Sietske de administratie. Goede service en betrokkenheid bij klanten en medewerkers, vind ik belangrijk. Payrollplaats zet zich hier zeker voor in, wat het werk voor mij enorm leuk maakt.

    Ik ben erg secuur en dat kwam goed van pas bij mijn opleiding Medisch Secretaresse die ik in 2013 heb afgerond. Ik ben blij dat ik die eigenschap ook in mijn werk kan inzetten.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • nieuwe medewerker payrollplaats
    Sietske de Vries sietske@payrollplaats.nl

    In september 2015 ben ik gestart bij bij Payrollplaats. U kunt met mij contact krijgen omdat ik op de back-office werk samen met Jolien en Yvonne.

    Werken bij Payrollplaats is voor mij een nieuwe uitdaging, na in totaal 10 jaar gewerkt te hebben in de uitzendbranche, waaronder bij Olympia en Carrière. Niet meer druk met matchen, maar juist bezig zijn met een kloppende administratie en goede service.

    Voor mij staan klanttevredenheid en goed werkgeverschap hoog in het vaandel. Dit wil ik toepassen richting de bedrijven waarvoor wij werken en uiteraard ook naar de medewerkers die wij op de payroll hebben staan.

    Ik ben secuur en houd van afspraken nakomen. Deze eigenschappen kwamen mij al van pas bij mijn opleiding MTRO en ook nu nog. Ik hoop dat u daar de vruchten van plukt.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr