informatie

Team Payrollplaats

Het team van Payrollplaats stelt zich aan u voor!

 

Hier willen wij u laten kennismaken met de personen waarmee u mailt, appt of belt. We stellen ons in het kort voor en laten u ook weten wanneer wij aanwezig zijn op het kantoor.

  • Adinka Antonides adinka@payrollplaats.nl

    Dienstverlening is waar ik voor sta. Ik word er blij van mensen verder te helpen, dit geldt voor zowel de medewerker als de klant. Sinds eind 2008 ben ik werkzaam bij Payrollplaats. Vanaf 2015 heb ik de leiding over Payrollplaats. Samen met een geweldig team helpen we u graag verder en zoeken we continu naar mogelijkheden om onze payroll dienstverlening te verbeteren.

    Naast mijn werk bij Payrollplaats en mijn gezin, ben ik afgestudeerd aan de Open Universiteit met als richting Arbeids- en Organisatiepsychologie. Deze kennis kan ik goed inzetten in mijn functie binnen Payrollplaats.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Ik ben verantwoordelijk voor de commerciële en communicatie zaken bij Payrollplaats.

    Het leuke aan sales vind ik dat je een gezamenlijk belang hebt. Als koper en verkoper kijk je samen hoe je beide aan een deal een goed gevoel kunt over houden. Dat is iedere keer weer mijn streven in sales.

    Ik ben in Groningen komen wonen vanwege mijn studie Communicatie aan de Hanzehogeschool in Groningen. Dat beviel goed en ik ben er blijven wonen. Na mijn studie ben ik 10 jaar werkzaam geweest bij Randstad Uitzendbureau in diverse rollen en ben nu werkzaam bij Payrollplaats.

    Een aantal woorden die mij kenmerken zijn: betrouwbaar, denken in kansen, hou het simpel en blijf samenwerken. In zaken doen draait het om vertrouwen en gunnen. Met deze twee begrippen bouw je een relatie. Dat is hoe ik in het verleden succesvol ben geweest en langdurige relaties heb opgebouwd. Dit willen we ook bij Payrollplaats: een langdurige relatie aangaan met u! Uiteraard kan ik dat niet alleen, samen met mijn collega's gaan wij daarvoor.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Yvonne Winselaar yvonne@payrollplaats.nl

    Ik ben vanaf februari 2013 werkzaam bij Payrollplaats en voer ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit als payroll specialist.

    Ik vind het leuk om ervoor te zorgen dat de administratie tot in de puntjes verzorgd is samen met mijn collega's Jolien, Mirjam en Anke. Mensen omschrijven mij als vriendelijk, behulpzaam en dienstverlenend. Dat komt overeen met de cultuur bij Payrollplaats en ook in mijn opleiding die ik heb afgerond (Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs) was dat erg belangrijk.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Jolien Witsenburg jolien@payrollplaats.nl

    In 2014 kreeg ik de kans om stage te lopen bij Payrollplaats. Dat beviel van beide kanten erg goed en daarom werk ik nu nog als payroll specialist bij Payrollplaats met veel plezier.

    Ik doe samen met Yvonne, Mirjam en Anke de administratie. Goede service en betrokkenheid bij klanten en medewerkers vind ik belangrijk. Payrollplaats zet zich hier zeker voor in, wat het werk voor mij enorm leuk maakt.

    Ik ben erg secuur en dat kwam goed van pas bij mijn opleiding Medisch Secretaresse die ik in 2013 heb afgerond. Ik ben blij dat ik die eigenschap ook in mijn werk kan inzetten.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Mirjam van der Ploeg - Swerink mirjam@payrollplaats.nl

    In mei 2017 ben ik gestart bij Payrollplaats als payroll specialist. Ik vind het fijn om achter de schermen te werken aan klanttevredenheid. Samen met mijn collega's Jolien, Yvonne en Anke draag ik er zorg voor dat alle administratie kloppend is in onze back-office zodat onze klanten en medewerkers tevreden zijn!

    Mijn kracht zit in de combinatie van gedrevenheid, openheid en betrokkenheid bij de dingen die ik doe. Ik wil dat zowel onze klanten, onze flexwerkers en mijn collega's tevreden zijn met mijn werk. Zo hoop ik van toegevoegde waarde te zijn bij Payrollplaats.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Anke de Vries
    Anke de Vries anke@payrollplaats.nl

    In mei 2018 ben ik payroll specialist geworden op de backoffice bij Payrollplaats.

    Met mijn oog voor detail en dienstverlenende instelling zorg ik er samen met mijn collega´s Yvonne, Mirjam en Jolien voor dat de administratie op de backoffice op orde is. Vanuit mijn opleiding Human Resource Management heb ik werkervaring opgedaan op verschillende HR Afdelingen. Ik heb als consultant bij Unique gewerkt en daar merkte ik al dat ik er voldoening uithaal als de administratie kloppend is en daarmee opdrachtgever én flexmedewerker tevreden zijn.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Sietske de Vries
    Sietske de Vries sietske@payrollplaats.nl

    In september 2015 ben ik gestart bij Payrollplaats. U kunt met mij contact krijgen, omdat ik de financiële administratie uitvoer.

    Werken bij Payrollplaats is voor mij een nieuwe uitdaging, na in totaal 10 jaar in de uitzendbranche gewerkt te hebben voor onder andere Olympia en Carrière. Niet meer druk met matchen, maar juist bezig zijn met een kloppende administratie en goede service.

    Voor mij staan klanttevredenheid en goed werkgeverschap hoog in het vaandel. Dit wil ik toepassen op de bedrijven waarvoor wij werken en uiteraard ook naar de medewerkers die wij op de payroll hebben staan.

    Ik ben secuur en houd van afspraken nakomen. Deze eigenschappen kwamen bij mijn opleiding MTRO al van pas en heb ik nu nog steeds. Ik hoop dat u daar de vruchten van plukt.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Franck Antonides franck@payrollplaats.nl

    “Eens een ondernemer, altijd een ondernemer.” Dit is zeker op mij van toepassing.

    Op 21-jarige leeftijd schreef ik mij in bij de Kamer van Koophandel en richtte ik tijdens mijn studie mijn eigen uitzendbureau op: Opti-flex Studenten Uitzendbureau. Payrollplaats is vanuit Opti-flex ontstaan. Dit kwam doordat onze klanten in 2006 steeds vaker aangaven zelf iemand te hebben geworven en vervolgens aan ons vroegen om deze medewerker door ons te laten verlonen (payrolling). Vanuit deze vraag naar payroll is in 2007 Payrollplaats opgericht.

    Vanwege de enorme groei van Payrollplaats hebben Adinka en ik in 2015 besloten dat Adinka de leiding krijgt over Payrollplaats. Dit, omdat Payrollplaats na 7 jaar een andere leider vroeg. Ik ben namelijk meer een pionier dan een manager.

    Vanuit het bedrijf Webplaats focus ik mij nu met een team van programmeurs op uitdagende ICT-ontwikkelingen, waarvan een aantal al aanvullend zijn of nog worden voor de dienstverlening van Payrollplaats.

    Ik heb de studie Personeel, Management & Organisatie afgerond aan de Hanzehogeschool in Groningen.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr

Heb je een supportvraag ?

Bel 085 - 130 5 230

WhatsApp 06 - 38 03 49 63

of ga naar het contactformulier

Contact via WhatsApp