informatie

Team Payrollplaats

Het team van Payrollplaats stelt zich aan u voor!

 

Hier willen wij u laten kennismaken met de personen waarmee u mailt, appt of belt. We stellen ons in het kort voor en laten u ook weten wanneer wij aanwezig zijn op het kantoor.

  • Vanaf januari 2019 ben ik eindverantwoordelijk voor Payrollplaats. Een leuke rol, want samen met het team mag ik werken aan het mooiste payrollbedrijf van Nederland. Samen flexwerkers en klanten blij maken met onze dienstverlening, werken aan procesoptimalisatie en digitalisering van ons werk en nadenken over hoe we ons kunnen blijven ontwikkelen zijn mijn dagelijkse verantwoordelijkheden.

    Ik ben in Groningen komen wonen vanwege mijn studie Communicatie aan de Hanzehogeschool in Groningen. Het wonen in Groningen beviel goed en ik ben er daarom maar blijven wonen. Na mijn studie ben ik 10 jaar werkzaam geweest bij Randstad Uitzendbureau in diverse rollen en ben nu werkzaam bij Payrollplaats.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Anke
    Anke de Vries anke@payrollplaats.nl

    In mei 2018 ben ik payroll specialist geworden op de backoffice bij Payrollplaats.

    Met mijn oog voor detail en dienstverlenende instelling zorg ik er samen met mijn collega´s Yvonne, Mirjam en Jolien voor dat de administratie op de backoffice op orde is. Vanuit mijn opleiding Human Resource Management heb ik werkervaring opgedaan op verschillende HR Afdelingen.

    Ik heb als consultant bij Unique gewerkt en daar merkte ik al dat ik er voldoening uithaal als de administratie kloppend is en daarmee opdrachtgever én flexmedewerker tevreden zijn.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Sietske
    Sietske de Vries sietske@payrollplaats.nl

    In september 2015 ben ik gestart bij Payrollplaats. U kunt met mij contact krijgen, omdat ik de financiële administratie uitvoer.

    Werken bij Payrollplaats is voor mij een nieuwe uitdaging, na in totaal 10 jaar in de uitzendbranche gewerkt te hebben voor onder andere Olympia en Carrière. Niet meer druk met matchen, maar juist bezig zijn met een kloppende administratie en goede service.

    Voor mij staan klanttevredenheid en goed werkgeverschap hoog in het vaandel. Dit wil ik toepassen op de bedrijven waarvoor wij werken en uiteraard ook naar de medewerkers die wij op de payroll hebben staan.

    Ik ben secuur en houd van afspraken nakomen. Deze eigenschappen kwamen bij mijn opleiding MTRO al van pas en heb ik nu nog steeds. Ik hoop dat u daar de vruchten van plukt.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Yvonne
    Yvonne Winselaar yvonne@payrollplaats.nl

    Ik ben vanaf februari 2013 werkzaam bij Payrollplaats en voer ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit als payroll specialist.

    Ik vind het leuk om ervoor te zorgen dat de administratie tot in de puntjes verzorgd is samen met mijn collega's Jolien, Mirjam en Anke. Mensen omschrijven mij als vriendelijk, behulpzaam en dienstverlenend. Dat komt overeen met de cultuur bij Payrollplaats en ook in mijn opleiding die ik heb afgerond (Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs) was dat erg belangrijk.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr
  • Jolien
    Jolien Witsenburg jolien@payrollplaats.nl

    In 2014 kreeg ik de kans om stage te lopen bij Payrollplaats. Dat beviel van beide kanten erg goed en daarom werk ik nu nog als payroll specialist bij Payrollplaats met veel plezier.

    Ik doe samen met Yvonne, Mirjam en Anke de administratie. Goede service en betrokkenheid bij klanten en medewerkers vind ik belangrijk. Payrollplaats zet zich hier zeker voor in, wat het werk voor mij enorm leuk maakt.

    Ik ben erg secuur en dat kwam goed van pas bij mijn opleiding Medisch Secretaresse die ik in 2013 heb afgerond. Ik ben blij dat ik die eigenschap ook in mijn werk kan inzetten.

    Werkdagen:
    • ma
    • di
    • wo
    • do
    • vr

Heb je een supportvraag ?

Bel 085 - 130 5 230

WhatsApp 06 - 38 03 49 63

of ga naar het contactformulier

Contact via WhatsApp