Online rooster maken
Werkt u nog met een rooster voor uw personeel in Excel of via een roosterboek? Payrollplaats biedt u de mogelijkheid om dit online te regelen. Wij werken samen met RoosterPlaats. Zij hebben een online tool, waarin gemak en gebruiksvriendelijkheid de uitgangspunten zijn voor het gebruik.
Het is eenvoudig in gebruik
Omdat RoosterPlaats een online dienst is, hoeft u niks te installeren en hebben u en uw medewerkers de roosters altijd bij de hand. Binnen RoosterPlaats kunt u zowel handmatig als automatisch de medewerkers in het rooster plannen. Het roosteren wordt eenvoudiger en gaat sneller, wanneer u gebruik maakt van het automatisch inplannen. Voeg uw personeel en hun beschikbaarheid toe aan RoosterPlaats en zie hoe er direct een passend rooster wordt aangemaakt.
Uw medewerker heeft toegang
Met RoosterPlaats heeft u met de aanvullende module ‘medewerker toegang’, de mogelijkheid om uw medewerkers direct online toegang te geven tot de gepubliceerde roosters. Daarnaast zijn er diverse andere opties, waarmee u uw medewerker op de hoogte kunt houden of zelf initiatief kunt laten nemen. Denk hierbij aan ruilverzoeken, verlofaanvragen, het bevestigen van roosters en het doorgeven van beschikbaarheid.
Payrolling direct vanuit RoosterPlaats
RoosterPlaats biedt, in samenwerking met Payrollplaats, de mogelijkheid om de gewerkte uren van uw flex personeel direct te verlonen (volgens de ABU-cao). Hierdoor hoeft u niet zelf de verloning te regelen, maar kunt u dat direct vanuit RoosterPlaats aansturen en volgen. Wilt u weten wat de kosten zijn voor payrolling? Rechts van deze pagina kunt u informatie opvragen.
Beheer meerdere vestigingen
Vanuit RoosterPlaats kunt u meerdere vestigingen besturen met de module ‘hoofdkantoor’. Daarmee heeft u de mogelijkheid om onderling personeel uit te lenen en uitgebreide rapportages op groepsniveau en per vestiging op te vragen. Het toevoegen van een nieuwe vestiging is zeer eenvoudig.
Samengevat werkt het als volgt:
Interesse? Kijk dan op RoosterPlaats en maak een gratis account aan!